It's friday bitches...

Ännu en skolvecka är nu över, proven blev flyttad till veckan som kommer istället, ett på måndag och ett på onsdag. Haft fem lektioner och skönt med helg, åkte hem en snabbis innan jag åkte och red. Började att skritta ut en sväng med Annelie och Ida, sedan hoppade jag lite lätt på plan. Måste säga att vi hade bra tur, precis efter jag hoppat klart så börjar det! Spöregnet bara kom från ingenstans och vind var det också, Inigo blev inte så förtjust utav regn och blåst. Nu tar jag det lite lugnt, ligger i soffan och nyss kollat på idol och inväntar nu resultat. Måste även berätta att det endast är en vecka kvar till säsong 6 av TVD kommer ut, har väntat i över 4 månader nu👌
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0