fredag den fjortonde...

Denna fredag började ju inte så jätte bra om jag får säga det själv, hade ingen skjuts till skolan och ingen svarade i telefon men fick tillslut tag på morfar som var snäll och kunde skjutsa mig. Kom väl lite sent men läraren måste ha kommit bara nån minut innan för hon skulle vara sen till idag, så missade i princip inget. Det var fysik lektion först och sedan svenska och matte, en kort lunch och återigen språk, först engelska och sedan tyska. Samma lärare på det två sista lektionerna och på tyskan blev det såklart fika som var passande till lite serie, ett kanon avslut på skolveckan.
När jag kom hem så slappa jag i soffan och gick sedan ut och krattade en kort stund innan jag åkte och hoppade Inigo, just det det blev lite hoppning för henne eftersom det var ett tag sen sist, hade två hinder på långsidan med 21 meter emellan och sedan en 5 och halva, plus ett litet sockerbitshinder på kortsidan i volten. Sedan åkte man till nästa stall, skulle haft sista delen av mini-hästskötarexamen men det var ingen där så vi passade på att påbörja att göra slutprovet. Nu blire idol och käka thai...
 
 
Trackback
RSS 2.0