less man blir...

Åkte till skolan och var där strax innan vi skulle börja och sen får vi höra att det inte är nån lektion, andra gången denna vecka alltså, jag blir så less. Så istället spelade vi kort, allt från bluff till poker och sen 20 över 10 hade vi matte, lunch och sedan har vi hunnit sett klart på filmen på samhällen, haft biologi och fysik, sedan passade jag även på att gå på extra matten efter vi slutat men lyckades inte göra ett enda tal, vi försökte på några och ett tal fick inte ens läraren ut, så få ta det imorrn isället. Nu ska det bli lite plugg men vet inte vad jag ska börja med sen blir det ravenswood och sen mer plugg.
Är det någon mer än jag som vill ha sommar?
 
Måste även berätta om gårdagens dressyrpass på Prince, körde på utan stigbyglar precis som förra veckan, han är hur rolig som helst att rida när det går så otroligt bra. Han var inte lång och rann iväg som han kan göra ibland utan han va precis som man vill ha honom. Jobbade mycket med att flytta hästarna och de var han mycket bättre på, han är väldigt känslig med skänkel, de betyder oftas framåt men igår var han underbar på alla sätt och han vill verkligen jobba hur svettig han än är...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0