school today...

Då var det tisdag nu och känner inget måste att sova, börja klockan 13:05 fast rider ju först på morgonen lite efter 8 så ska nog lägga mig ändå, två lektioner imogon. På onsdag blir det sovmorgon, ingen svenska och sen den dagen har jag typ inga lektioner utan vi får jobba med det vi vill eller om det är något vi behöver jobba med och det är pga att det är utvecklingssamtal hela dagen, så inga lärare är riktigt där vi har dem. Blir inget utvecklingssamtal för mig, min mentor skulle tydligen på möte så får väl ha det någon gång framöver, vi får se. Torsdag är en rätt vanlig dag, har sovmorgon som vanligt och börja sedan med en slapp svenska lektion, fortsätta att lyssna på andras redovisningar. Sen har jag även matte och sen är det biologi prov, fysik förhoppningsvis (om läraren kan) sist samhälle. Fredag blir väl också en rätt vanlig dag eller inte, två lektioner matte prov och kemi, ingen engelska och ingen tyska, sovmorgon och sluta tidigt och sen är det ju lov därefter YEY!
måste fixa lite nya bilder, vad vill ni ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0