resultatet av måndagen...

Inga hål, yey och det var lika bra då min tandläkare först var sen och efter att fått tagit över 10 st kort och det gör så ont också när dem ska ta kort, man nästan blöder efteråt, iallafall så hade jag "fina tänder" som hon upprepade 1000 gånger och sa att jag skulle fortsätta sköta dem och tänka på vad jag drack, haha! Det var första gången jag hade henne, men iallafall så var det bara hem och slänga i sig lite mat innan man skulle tillbaka till skolan för ytteligare ett till matte pass och där efter blev det lite rast/kemi, hade ingen sal att jobba i, vi slutade med att vara  bildsalen, sen var det gympa som stod på schemat och då spelade vi softboll, träffade iallafall bollen, haha!
Efter idrotten så åkte jag till momo, drack lite choklad och pratade lite smått om allt, sen kom även två av mostrarna och skulle fixa lite i husbilen som ska rulla ner till ullared på onsdag, hänger inte med pga av flera andledningar, tummen ner! Sen åkte jag hem och då var det middag, kebabtallrik och en kall trocadero, de sitter då aldrig fel, mohaha, känn dig frestad!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0