tävling+fest

Åkte till Näset imorse med syrran och kollade på hopptävling och eftersom det vart fin väder så blev man ju lite solbränd, inget jag klagar över då jag vill bli brun, dock inte bränd men får sola lite mer utan att bli bränd. Iallafall så hade vi trevligt och åkte sedan hem och har fixat mig nu eftersom jag ska på 50-års fest, så tillbringar kvällen hos Vesterlund och det bjuds på go mat, så perfect lördag efter en sådan dag.
Veckan som kommer blir riktigt tuff.....
Mmndag- Bild (muntlig redovisning), Svenska (prov), Tyska (NP prov)
tisdag- Engelska (muntlig redovisning), bad
onsdag- Spexfoto, tyska (prov), bad
torsdag- teknik (muntlig redovisning)
fredag- inget hoppas jag.....
 
bara veckan som var hade jag kemi prov tors+fre, so fre, ons uppsats

Kommentarer
Postat av: Kattie

Roligt att höra att du tycker om maten, festen och hela balleten

2013-05-28 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0