Planer...

En vanlig måndag i skolan är väldigt trög, börjar med att ha mentorssamling med Pia + en 7:a pga att Curt inte var här, gick igenom lite info i te så bra, nationella i fysik i morgon, 3 olika delprov, först teoretiskt, sen ett bär man ska ta ställning och slutligen ska vi planera en labb. Efter mentorssamlingen hade jag bild, gjorde ingenting förutom satt och lyssna, redovisade bilderna vi håller på att rita/måla i ett par veckor, min bild var "popkonst". Målade starbucks märket och är inte riktigt klar utan det fixas nästa vecka, sen hade vi svenska och vikarie Johan, satt i grupprum och jobbade med dikter tillsammans med Sofie, Bryan, Alex, Simon och Fredrik.

Den slutade vi tidigare därifrån som ledde till det ena från det andra men sen hade vi lunch. Kom tillbaka hade vikarie på tyskan också, Jocke och då gjorde jag nått papper som skulle göras och sen fick vi även sluta tidigare därifrån med, sen mattelektionen, då fick vi tillbaka vårat prov......

sen gjorde vi ett gammalt nationellt prov. Sen sista lektionen som var HK hade vi också vikarie på, Jens och då fick vi jobba med vad vi ville, så då blev det Chicago och man kan ju bara gissa vem som vann......

kom hem såg att detta var på tv, vårat pogram som vi ALLTID såg i 8, varje lektion, så fort pappa kommer sticker jag och rider Kupido, syrran rider Columbus, glad chey som ska rida Kupido, han skulle egentligen börjat gått idag men jag klagar inte! ;)

finfina prinzen min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0