Namnsdag today!

Jaa 05:17 var filmen uppladdad, tog en riktigt lång tid, började ladda upp lite efter 23 igår kväll, men nu är den klar och idag visade några den och imorgon visar min klass upp den tro jag, vi får se. Hade ingen slöjd idag pga att jag hade nationella istället, muntligt på engelska och det gick väl hyfsat bra, ganska nöjd men man blev väl avbruten ett x antal gånger och det tog typ en timma att göra, sen var det bara att vä'nta in nästa lektion som var teknik, gjorde en skiss på högtalaren och de är då konstigt med alla regler och vis det ska göras på, struligt struligt......
Sedan vare lunch och thaien som vi har planerat för flera veckor sen, friterad kyckling, super!
Efter lunchen var det ännu ett prov, inte ett nationella men ändå och det var inte lätt, men hoppas det gick rätt bra ändå, sedan vart det inte så mycket tilll kemi lektion eftersom matte provet tog sin tid och tog även en stor del av kemin men vi jobbade på, hihi! :P
Mina fina vänner!.♥
Sedan hade man ju namnsdag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0