thai♡

Har varit med kusin på lite affärer i birsta, även coop och rusta, sedan åkte vi till mormor och tog en dricka och spelade kort, först vänd 10 och sedan 500, hann inte spela klart riktigt men jag fick 360 och linnéa 165, ibland har man bara tur men ibland är det även skicklighet, jag är hyfsat bra att spela kort och det är något jag gör ganska ofta, på skolan, stallet, hemma.
Sedan när klockan var halv fem gick jag till vetrinären då Meicie skulle undersökas och det är väl som vanligt med henne, inte bra men iallfall inte sämre, så på så sätt så är det väl bra men önskar att hon bara kunde få bort alla problem, mystisk hund, är vad hon är, inget att vara glad för men...
hon är ju bara för underbar!♡
 Efter att hon vart hos vetrinären så är det klart det ska köpas thaimat,
hua vad gott det är.... kärlek till maten♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0