Tidigt men ändå sent...

Ja vart ska jag börja, glömde mina hockey biljetter på skolan, jag vet dom kallar mig smart. Åkte till skolan halv 4 för att hämta dom och skolan är låst, kan inget göra utan hämtade syster istället och åkte hem, somnade en stund och vänner är bra och kontakter med, fick gå med Michelle så snäll som hon är så varför inte, det var ju derby Timrå-Modo men inte för jag trodde Timrå skulle vinna men. Kan ju säga att jag är halvt döv på båda örona efter allt skrik på domarna och Modo, visst hörde man klacken om Timrå också men det är ju en annan sak och en självklar en.
0-3 avslutades matchen och inte är man förvånad, sen fuck man ju gå hem själv eller hem snarare till min kusin och fötterna frös men inte klaga nu bara köra på, kom hem såg på lite tv och somna lite, har nyss packat klart till badet imorgon inget jag ser fram emot men vad gör man inte för sina betyg?


Kommentarer
Postat av: Julia

Härlig bild :)

Svar: haha tack :)
None None

2013-01-09 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0