Elevensval är igång!

Slutade för en timma sen och börja denna skoldag med matte i 40 min sen engelska och där ska vi börja med att göra I-search nästan som research fast i jag form och sen idrott där vi spelade pingis, ja bad ska jag säga blev riktigt sur efter bas första matchen då jag förlorade men gick bättre på slutet far inte bra men vann gruppen iallafall. Sen lunch åt sallad som var riktig smarrig närå men jätte god så åt Inge soppa men hade kort lunch så sen var det att gå tillbaka till skolan och ha kemi, labbade först sen snacka lite eller mycket, jag och några till i klassen ska göra en film om kemi, så diskuterade de och lite annat också. Idh skulle jag ha svenska för att jag inte hunnit klart men struntade att skriva något mer och bestämde mig för att det skulle sluta så och var med på innebandyn som jag skulle från första början och riktigt kul, speciellt då det blir ett jävla köttande och krigar så in i bomben extra plus då man vinner!


Kommentarer
Postat av: Katrin Skoog

Hej!
Fin blogg! :)

Har frågestund på min blogg ställ gärna några frågor! :)

http://kaatrinskoog.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

*Förlåt om du inte gillar sånna här komentarer!*

Svar: tack, det är lungt :)
None None

2013-01-16 @ 22:28:00
URL: http://kaatrinskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0