vart ska jag börja?

Blev inge bloggning för min del då jag inte kände mig helt kry, ont huvudet och frossa, frös ihjäl nästan, gick i skolan iallafall ochkom hem la mig i soffan och sov sedan flyttade jag mig till sängen då jag frös så, låg där enda till 24 och var upp bara en snabbis sen la jag mig igen, vaknade 6 imorse, bestämd för att gå i skolan.
Skulle ha nån "genomgång" på svenskan men det hade vi ju INTE, hon prata i 10 min sen skulle vi se film? filmen gick aldrig igång typ utan sista kvarten såg vi en kort snutt av filmen, so hade vi innan och det gick trögt om jag ska vara ärligt och sen hade vi musik, inte så JOBBIGA lektioner exakt men sen så var man och red eftersom det var idh, red Bonny idag och hon var väldigt pigg men hon blir ju riktigt slut de sista 10 minutrarna av ridpasset, gjorde skänkelvikningar.
 
Sen hade man möte vi 4 och sen kolla man på hoppträning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0