Sick of being home

Sjuk, hemma från skolan idag, känner mig tusen gånger mycket bättre än vad jag har varit i helgen och torsdag fredag, men har inte orken, jag är uppe sover uppe en stund och sover osv. Jag är sällan sjuk och det är inte min starka sida att vara hemma, bara mer att ta igen men imorrn blir det förmodligen skola för min del eftersom jag fick höra att jag har nationella imorgon, så det är lika bra annars gör jag det på torsdag men vafan jag kör på så gott som det gå, iallafall så känner jag så nu. Är inte riktigt 100% taggad men det ska väl gå hoppas jag, bara man slipper börja, aldrig varit något stort fan att prata högt för en klass men ibland måste man och det här är väl den. Aja ska gå och duscha+basta lite nu, hare! ;)

OCH. ni glömmer väl inte övernattningen nu till helgen, fredag-lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0