Lite kort om Homer

 
Jag tänkte att jag skulle berätta lite om hästen som jag rider för det mesta nu, eftersom jag inte rider Donald något mer. Men innan jag berättar så vill jag ha lite mer och bättre bilder på honom. Så nu skriver jag bara lite kort så får ni en lite längre text om han sen.
 
Han heter Homer-K och är en skimmel valack född 2006. Väldigt pigg och känslig kille, men otroligt snäll. 
Jag har ridit honom ett tag nu och jag hoppas att vi kommer starta någon klubbtävling snart. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tror att jag har två bra bilder på han om du vill ha:)<33

Svar: Åh, ja! det vore jättesnällt, skicka dom gärna till min mail, [email protected] :DD
None None

2013-02-24 @ 20:29:41
URL: http://ffhstliv.blogg.se
Postat av: Freja

Stå han i en spilta eller box på bilden? ser ut lite som både och! Isåfall hur tog du bilden .?

Svar: Han stod ute i karantänstallet och stod i box där, så det är en box! :)
None None

2013-02-25 @ 15:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0