Vecka 32

Det är inte alltid lätt, och jag vet att vi kommer klara det!♥
 
Ja, då börjar denna vecka gå mot sitt slut och en ny lång vecka med jobb och hästar börjar, härligt. Sista veckan på jobbet nu, och sedan att få avsluta alla dagar med att åka upp till Griva och ta hand om henne och greja på, sedan är det lektioner för henne som gäller. Tur jag har som fick ha henne en vecka till, hur bra som helst, men tror även att någon av ridlärarna ska sitta upp och testa också någon dag. Så får vi se, ridlektionerna börjar den här veckan så på onsdag rider jag min lektion också klockan åtta på kvällen. Det är tur att man hinner med hästarna även då man jobbar, också är det väldigt skönt att få avsluta dagarna med något kul. Jobbet går liksom lite fortare då man har något att se fram emot, så nu är det bara att ta i det sista på jobbet och hoppas på att veckan går bra, kommer ju inte alls känns fel då lönen kommer!
På tordag händer också något nytt och kul för mig, hoppas jag tycker om det och att det går bra, men det berättar jag inte nu, utan på torsdag kommer det fram..
 
Ha de så bra alla, så ska jag försöka uppdatera så gott det går! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0