Vad hände i helgen?

Jadu, allt möjligt men ändå ingenting. På fredagen var jag med Hanna. Jag åt middag hos henne och vi försökte lära oss gangnam style dansen, men jag tror de är omöjligt.. hehe! Men jag fick till det ganska bra tillslut (efter att ha sett på videon 1528117293004ggr(!) Det var tänkt att jag, Hanna och Eve skulle gå på avslutningen som endel hade med utbytesstudenterna från Spanien men vi fick inte komma för hon som fixa de ville inte ha så mycket folk, vilket jag och Hanna tyckte va jätte synd för vi ville snacka spanska med tvättäkta spanjepper;) Men iaf så istället för att gå på avslutningen drog vi till Filip. Där såg vi på film och försökte (igen) att dansa gangnam dansen, men med lika dåligt resultat! Haha lite senare på kvällen kom Eve, hon hade vart på Birsta efter skolan, och då såg vi på film. Haha grymt rolig kväll! :D På lördagen så byggde pappa och jag (nästan) färdigt taket i mitt rum. Det fattas typ 80cm innan hrla taket skulle varit färdigt, surt sa räven... Det tog typ hela dagen, men efteråt så gick jag ut och tvätta moppen för vi ska ställa av den och köra in den i skoterbon' över vintern. Riktigt skönt att tvätta moppen i mulet väder och lyssna på musik, låter konstigt men de va faktiskt riktigt mysig och pricken över i så vart den blank och fin också :) Efter det så åkte pappa och jag på stan och handla mat. Jag var kocken och det stog kycklingtacos på menyn. Otroligt gott blev det om jag får skryta (A) Sen idag var det dressyr-KM men det vet ni ju redan. En andra plats blev det iaf, en större utvärdering kommer till veckan! (+ lite bilder) Nu ska jag göra ordning mig för kvällen, ganska trött efter dagens strapatser!



/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0