Hemlis....

Började dagen med morgon gympa, nerå skoja bara vi hade idrott först och spelade fotboll och baseball tro jag det var och sen hade man so och blev just klar med min uppsats om min jämförelse och sen hade vi lunch och sen tyska, på tyskan jobbade vi med subjekt,predikat och direkt objektiv hur jobbigt som helst och inte bara det utan tråkigt också, minns när bi höll på med set i 8:an på svenska bara det var uselt...
Har haft coaching samtal idag med Pia och sen har jag haft bästa lektionen på hela dagen, syslöjd!!
Älskar detta, det är så avslappnande och skönt bara lixom sitta och chillade lite smått och nu blir det hem
Och käka sen stallet och rida Kupido och......?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0