Fin Rose idag!

Som ni redan vet red jag idag istället för igår då Alfons var halt. Fick hoppa fina Rose ute på sandbanan. Såå kul att rida henne utomhus! Hon blir liksom en helt annan häst när hon får mycket plats att röra sig på och slipper dela ridhuset med 5 andra hästar. Hoppade en liten bana på fyra hinder, det gick riktigt bra. Men nu har Sara sagt att det bara kommer bli småhinder för mig i vinter på hoppträningarna, så hon verkligen kan få självförtroende inne i ridhuset och i alla övningar vi kommer göra. Först då när hon är säker på sig själv kan vi börja höja upp hinderna. Jag tycker att det låter superbra för inte vill jag stressa henne att hoppa högt när hon inte riktigt har självförtroende. Men det blir bättre och bättre! :D Annars har dagen varit helt okej! Den flöt på som vanligt, inget speciellt som hände utan det var en helt vanlig skoldag! Och nu ikväll tog jag en avslappningskväll med skumbad och lugn musik. Otroligt skönt, spänningar släppte och nu efteråt mår jag bara såå gött! Men nu ska jag sova, Godnatt!



skola imorn..... FREEDAAAG!!!!<3<3
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0