Beger mig snart....

Bilden är gammal, men jag bjuder på den.......

Dagen min har känns väldigt stressande, har ju såklart varit i skolan som vanligt bästa på hela dagen var ju idh då man har innebandy, så jävla roligt det kan vara, när man är så dålig själv.....
Sen åkte man och hämta upp syrran med moppen och åkte direkt till stallet, började med att rida Nobel och sen Iris, dom är roligt att rida båda två fast på olika sätt. Men visst det är ingen häst jag tänker satsa på, jag har ju underbara Kupido!♥
Nu sitter jag bara en snabbids för snart kommer mina två mostrar och mormor och morfar för att åka mot göteborg och gå på ullared. :) Roligt roligt, sen kommer ni väl se, ska försöka blogga men kan inget lova att jag gör det varje dag.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0