Dressyrpass och hopplektion....

Fick turen att rida Linn idag eller turen och turen, hade kunnat stått över om jag säger så, blev typ stressad då det var hundra i manegen som galoppera och travade överallt, så hann nästan inte ens sätta mig, innan hon var i full galopp, i te ville hon stanna heller direkt men aaa, ingen häst för mig direkt, inte på något sätt alls, utan gillar Bella K mer men det är inte heller min "typ" av häst.

Gillar Kupido och står kvar hos honom, har ju aldrig velat bytt bort min fina prins inte! Aja sen var det u-sek möte om jubeliumsshowen som

Är på lördag, alla måste komma och då menar jag "ALLA"
Sen satt man i caffis med sis, Julia och Jennifer, sen var det dax för nästa häst, den vanliga och bästa Kupido och vi hade ju hoppning som ni kanske redan visste, får bilder av My inom några dagar så no får hålla utkik efter det, iallafall så hopplektionen gick ju rätt bra förutom då vi uppvärmde och det var lite lägre höjder, så skiter Kupido fullständigt indet ich bara far runt och lyfter inte på benen! Men det är smällar man får ta, hoppade iallafall 85-90cm idag och skojigt var det. :D

Måste bara säga att Kupido var väldigt fin idag, nästan så man hade velat haft ett dressyrpass istället, dock gammal bild, men som sagt ska få bilder av MY, http://monkiapa.blogg.se/ 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin fux!

Svar: Visst är han :)
None None

2012-10-16 @ 07:48:08
URL: http://ms.weride.se
Postat av: Ponnysmurfarnas ♥

Tänkte passa på att ge lite reklam för vår pågående bloggtävling om ett stalltäcke från John Whitaker med ett värde av ca 1 300:-. Bara genom att följa fyra enkla steg har du chans att vinna detta och få det här täcket, och vill inte du ha det så är det en perfekt sak att sälja eller ge bort i julklapp! :D Detta är alltså tävlingen för alla. (Sorry om du inte vill ha sådana här kommentarer) 
 http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/october/vinn-ett-stalltacke-fran-john-whitaker.html#comment


Svar: Jag skulle aldrig tacka nej till ett stalltäcke, det kan alltid vara bra och ha till min fina prins i framtiden eller till finaste Kupido :D
None None

2012-10-16 @ 10:44:03
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: my

jag har skickat bilderna :)

Svar: aw, vad bra, tack så mycket :)
None None

2012-10-16 @ 20:34:30
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Glennmak

hi

2021-12-20 @ 07:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0