Ska väl försöka sova nu.....

Kom på att det skulle nog vara bra att sova, blir så less att jag aldrig somnar så istället sitter man uppe och sover tup 5 till klockan 10 och så går dagarna för mig, iallafall så har man ju något och göra på lovet då jag rider Paleja och sen ska jag ju även tävla i helgen så då blir det ju ännu mer ridning, ska ju tävla Exxet i 70, har faktiskt aldrig hoppat han, utan tog bara han för  det är så jävla tråkigt att bara sitta och kolla på hopptävlingar och lilla Elf var ju upptagen och Kupido fick inte vara med så jag chansar på lill Exxet:(
Har faktisk ridit han 2 gånger, så det blir roligt att se hur det går, hoppas bara att han inte är på bushumör, han har ju faktiskt blivit ponny nu :) lillkillen ;)
Iallafall ska jag försöka
få Alva eller Madicken att
knäppa lite kort imorrn,
om vi rider i ridhuset! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0