Sista dagen...

Sista dagen av praon bar underbart kul inte bara för att vi fick rida 2 ggr utan dagen började med att vi mockade åt ridskolehästarna och sen höade vi åt privat hästarna, sen blev blev det ett ridpass på Nixi (den nya storhästen)
var väldigt fin att rida dock lite lat men fin hest!
Olivia red Rosine som var lugnare idag och även Annelie red henne. :)
Sen efter det skötte vi om dom och gick med dom till hagen igen, sen åt vi lunch med Annelie och Ida och pratade lite och jag och Olivia hann även att spela kort idag igen, sen tog vi in Puck för att han skulle longeras, för att få busa av sig innan ridgrupperna skulle ha markarbete, men det hjälpte dock inte, han kastade av en och samma ryttare 2 ggr.
Sen efter jag longerat klart så var det dax att rida med skolan, fick Exxet som var jätte lat och på bushumör men väldigt fin i vänster varvet! ;)
Sen satt jag i cafeterian i princip hela kvällen med Julia men nu är jag hemma och ska göra tacos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0