Litet kort inlägg innan bildbomben...

Har inte gjort så mkt utan bara pluggat lite och spelat sims 3, tråkigt liv, var även inne en snabbis på stallet.se och det var ju ett bra tag sen man var inne där dagligen, men gud men nu sitter man vi howrse dagligen istället. Har ju tagit hand om hästarna där och nu får man blommor så man kan göra bryggder men ni förstår nog inte om ni inte spelar eller är medlem där själva, tråkigt spel men man blir beronde xD
Det kommer liten bildbomb och kommentera gärna vad ni tycker och måste bara säga att, min sits såg lite knasig ut på en del men strunta gärna i den ;)
Ska sova snart då man ska upp och rida imorrn och ska tydligen ha fotbollsträning utan någon tränare så det blir väl bara vi tjejer då, men vi kör, kanske många som är borta över lovet också men hoppas vi blir ett litet gäng om det inte blir inställt. :)
Får även träna med u-ladet om vi vill men jag står nog över det som att jag varit sjuk i över en vecka, men träna ska jag i vilket fall som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0