21 mars, tredje prao-dagen....

Nu har man klarat av mer än halva veckan på praon och det går skit bra, lite att göra, mest kortspel, och andra spel, läsa hästtidningar, städa osv.
Började dagen kl 11 med att smörja lite grejer i sadelkammaren och sen spela kort och secret code, sen gick vi och hämta hästarna och även vickan kom då som praoar varje onsdag, tog in lite hästar och sen pratade vi litegrann och spelade kort, sen så hjälpte vi Linn och jag fick äran att springa med henne och Fleur, Fleur var väldigt pigg idag men det gick väldigt bra ändå.
Sen kollade jag på när mini träningsgruppen red och en flicka flög av Puck 2 ggr och en annan flicka 1 gång på Conan, sen satt jag och åt i cafeterian, pannkaka.
Sen så gick vi till stallet gjorde iordning Donald som Madicken skulle rida och hon lär ju berätta hur det gick och även kastade Puck av Alva då, fastnade i stigbygeln, han är så dum lilla Puck.
Sen spelade ett hel gäng kort i caffy och sen vid 19 tiden åkte jag och Madicken hem. :)
Imorrn börjar vi 10 elr 11, får bestämma helt själv men jag åker dit 7 jag så flitig som jag är och kollar när ridgym ska rida elr hoppas som dom ska göra. Förmodligen har ju ny hästarna kommit så man får se dom och kanske när Annelie och Ida ska rida dom. ;)
Saknar er tjejer, tråkiga dagar utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0