Träningsvärk..

Spelade ju match´tidigare idag och sen har jag typ sovit hela tiden, för jag har träningsvärk i både armar,revbenen och benen + att jag har ont i huvve.
Har så himla ont så har ju sovit till typ nu, såg lite på tv förut och spelade kort och sen blire ponnyakuten och sen ska man väl se på Äkta människor också och sen får man se vad det är för något på tv:n!
Ska försöka plugga lite svenska och kanske sätta på en liten film till :)
Några jag saknar så otroligt mycket!♥

Ni komma alltid finnas i mitt hjärta!♥

Ni är oförglömliga!♥

I LOVE YOU! ♥
Ha en bra eftermiddag!♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

2012-01-30 @ 02:39:32
Postat av: Lisa

Hej eran blogg är väldigt bra :)

Jag läser den varje dag :)

Men jag undrar bara om i kunde börja göra hiss o diss och outfits och sånt , med häst grejer såklart.. Typ 3 ggr i veckan åtminstånde roligare och läsa då! Och självklart får man veta mer vad ni har för smak :D

& glöm inte, I LOVE YOUR BLOGG!!!<33

2012-01-30 @ 02:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0