Måndag, 30 januari

Ja, då var snart måndagen över, skolan idag var rätt bra. Haha, hade två en och en halv timmes lektioner lunch sedan en promenad i elljusspåret, sedan slutade jag. Superbra, tog en buss vid ett till stallet och har nyligen kommit hem. Gjorde inte så mycket men det var u-sek möte och lite folk kom. Det är bra att det finns mycket roliga och snällla människor på stallet, fast det tråkiga är ju att det även finns dom man tycker mindre om. Iaf så blir det ridning på onsdag och då är det markarbete för mig och Donald sedan så blir det ridning på torsdag och lördag bara en dag på stallet och lördag är det barnkalas på stallet och på söndag, ja då är det en liten klubbtävling och jag och Donald ska förmodligen bara hoppa 70cm denna gång då det känns lite tidigt med en liten runda på 80cm som dessutom innehåller titthinder. Känner att vi ska träna hoppa 80cm banor först innan vi börjar hoppa det jämt, men han är iaf duktig. Aja, nu ska jag snart lägga mig. Ha de bra! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0