16/2-2012

Sovmorgon till halv 10 och skulle ha vikarie på matten, men Johan glömde nyckeln så var tvungen att åka så vi fick ha Micke istället (en annan vikarie) sen kom Johan igen och sa att han hittade nyckeln, min klass gillar verkligen inte ena vikarien, konstigt nog utan bara håller på och va allmänt dryg med han men säger inte vilken.
Men hade båda som vikarie och vi gjorde veckans problem, som var på läxa 15 och Johan kunde den, jag fick ut den men inte någon annan, kände mig hyfsat smart då, när Micke frågar:
-Får jag se hur du gjorde?
haha men sen så hade vi HK, gjorde någon äcklig fisk soppa och ja jobbade med Matte och säger bara, den var inte god, sen slutade man 10 över 12 för lärarna skulle på något med HLR

saknar dig lill killen, du ä mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0