Sova nu!

Näe nu bilr det dags att sova, man måste väl gå upp lite tidigt imorgon då jag ska med och kolla på fotboll, Inte roligt alls men sedan bär det av mot stallet. Är där några timmar och hjälper till på kalaset och sedan lär jag nog bli tvungen att följa med och kolla på Matildas nästa match också, känns ju ännu bättre det. Men jag hoppas dom hinner skjutsa hem mig emellan. Sedan om jag kommer ihåg så ska jag försöka ta lite bilder på hästarna när det är ute i hagen, tyvärr blir det varken bilder eller film på tävlingen då jag inte har bågon som filmar då pappa och matilda är på fotboll. Så vi får se, tycker ju själv det är roligt att få se lite nya bilder och så, blir så hilma tråkigt när man laddar upp samma foto om och om igen. Så jag ska försöka bättra mig på de! :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0