Ridpass, hoppning

Hade naturligtvis lill Donald idag också var det ju hoppning som jag längtat så mycket till. Hoppade y:et som vi kallar det, ett hinder på medellinjen och sedan ut på ett litet räcke, så vi red efter ett litet kryss mot ett räcke åt höger och vänster. Slutade med att jag och lille Donni fick hoppa ett räcke på 85cm vilket gick jättebra. Han hoppade riktigt bra och var väldigt pigg och glad. Dressyren gick ju jättebra också och nu är han verkligen på topp. Aldrig aldrig ångrar jag mig att jag bytte till denna ponny, han är ju bara för bra. :))
Donald på betet 2011! :))<3
Imorgon blir det Exxet i dressyr vilket blir så himla kul då det gick så bra förra gången!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack! :D

2012-02-09 @ 11:26:02
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0