Måndag, massa bilder

Ja, nu sitter man här och känner sig jätteduktig. Har inte gjort någon nytta alls idag. Först skola som gick sådär, haha inte alltid kul med engelska aja, bara kämpa på. Sedan efter skolan vidare till stallet. Hade inte så kul där, men medans tulda red så passade jag på att busa lite med Donald och när jag stod där inne hos han så står Romeo bredvid och ser så ledsen ut, ingen som pysslar på han nu mera så jag borstade igenom han så han blev snygg. Det förtjänar han verkligen för han är en sån fin ponny. Dock kommer han inte bli som den vanliga Romeo vilket är verkligen surt, han kunde verkligen gå hur långt som helst, men nu  finns det inte så mycket att göra åt. Aja, när Matilda hade ridit klart for vi hem och nu sitter man här.
Det var lite bilder på mig och Romeo i somras då jag sommarjobbade på stallet, riktigt trevlig ponny! :))

Kommentarer
Postat av: felicia

hej ni rider ju på timrå ridskola skulle bara fråga om ni har sett en häst som heter abbe brun och vit

shetlands ponny men ni kan gärna svara

2012-02-22 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0