inge skola idag...

Som ni förstår så är jag fortfarande sjuk så det blev ju såklart inge skola för mig men har försökt pligga lite så mkt jag orkat och har nyss ätit, såg på någon film imorse, vet inte vad den heter men och sen såg jag nån Dino film och sen var det Våra bästa år, har skött hästarna på howrse också och ddet går väl bra, har anmält till grand prix nu, men det här blir inge långt inlägg utan jag ska fortsätta plugga och förmodligen så blir det Tim som rider för mig idag, om han vill då, eller har tid.
Alla i familjen ät ju sjuk nu men jag måste säga att jag mår faktiskt mycket bättre, lördag och söndag var ett rent helvete kan jag säga, kände mig hängig och slut på fredagen också men.
Det känns som att jag inte har något att skriva om, så lämna gärna någon kommentar med lite ideér, det skulle sitta fint för alla oss 3! :D
Det finns tider då man är liten, som man aldrig glömmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0