Fys fys fys....

Varit på fys träning tidigare och  det gick väligt fort och bra idag, tiden bara rinner iväg tycker jag, sen var man på lidl,coop,ica och maxi och letade semla, men köpte även lite fika till morgon dagen då det blir DM, första matchen är klockan 10 över 13 så har en riktig lång sovmorgon.
Har fixat gallerhjälm och sånt, så att allt är klart, matchtröjor också, första matchen tror jag är mot Ala om jag inte minns fel, men vet i sjutton om vi vinner, vårat lag är väl inte det bästa men vi får göra en rolig grej av det och köra vårat bästa ändå, även fast det kanske inte räcker!
Ska se glamour nu och sen täckte jag ladda in bilderna på mig och Kupido på datorn, ni kanske inte har märkt att jag lagt upp samma bild flera gånger :)
Mitt highscore på templerun! :)
image description

Kommentarer
Postat av: my

sv; ja han är så fin :D du rider honom jättebra också :D

2012-02-21 @ 21:50:49
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0