cup.....sämst..

Red Greger, har ingen bild på han men det kommer väl nån framöver skulle jag tro, matchen gick ju som den gick, förlorade med 1-0 mot SDFF men imorrn taggar vi om, bara kötta nu.
Efter den matchen blir det raka vägen upp till stallet och hjälpa till med barnkalas, nice, tänkte passa på och försöka knäppa på Elf som han är en vi ska använda, ska också ha Alfons,Musse och Fleur med men ingen slår ju Elf eller Alfons :)
(Går snart och lägger mig nu!)

År 2010-2011 var helt jävla awesome,
tiden jag tillbringade med dig!
Tiden med dig=Bästa tiden i mitt liv!
Glömmer aldrig minnena med dig, kommer alltid finnas i mitt
Saknar han verkligen, så svårt att komma vidare när maninte hittat någon annan man gillar, men ingen kan ersätta han, det vet jag men ibland är det bara så svårt för svårt helt enkelt. Jag älskar dig utan tvekan!

Kommentarer
Postat av: jenniefer

jag känner samma sak, jag ville verkligen att det skulle vara romeo och jag men jag tänker att det kanske inte skulle vara vi två? vi hittar nog snart den vi passar allra bäst med och kommer ha riktigt kul med som vi utvecklas med ! men såklart så saknar man dom <3

2012-02-03 @ 22:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0