This day

Nu börjar sommarlovet ta slut, bara nån timme kvar. Och imorgon då är man tillbaka på skolan och då är det sista året. Skönt men ändå tråkigt, finns så många funderingar, vad ska man göra sen, vad vill jag jobba med och allt sånt där. Men nu är det bara hoppas på ett bra år med mina vänner och hoppas att det blir ett bra sista år och att man får roliga minnen därifrån. Men nog om de, idag har jag varit hemma och typ tagit fram skåpnyckel och så, börjar ju inte förns halv ett men ändå, jag lyckas alltid glömma något och sedan komma på det innan jag far, haha så nu när jag skriver det här kom jag på att jag måste kolla om jag har bensin i moppen. Det är liksom lite svårt att kolla på tankmätaren när den jämt står på noll. Men måste ta mig ner till garaget och kolla det. Sedan har jag plockat ihop lite på rummet. Var även iväg med brorsan på Selångers marknad, hitttade inget speciellt där, var ganska tråkigt. Köpte lite godis och så! Och nu sitter man här framför datorn och lyssnar på musik spelar spel och hoppas på att tiden stannar, haha. Men hoppas ni alla har haft en bra sommar, för det har jag haft! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0