Näset!

Som sagt åkte vi och kollade på hopptävlingen på näset idag! :)
Rätt kul, gick runt och kollade lite och såg lite på framhoppningen och blev hundvakt åt Happy! :') Bushunden! =D
Sedan kollade vi på tävlingen Sofia hoppade ju också några få från våran klubb. Gick bra för Sofia iaf, och dom andra. Efter första klassen så pratade vi lite med Sofia och sedan gick vi och kollade lite i hästshopen, haha hittade en jättesnyggt schabrak men när jag kollade på prislappen så kostade 1.500kr och jag bara näe lite dyrt. Iaf så hittade Alva ett rosa schabrak som det stod princess på. Så hon fick med sig något nytt till Mulle. Sedan gick vi och kollade lite på ridskolehästarna så Pinnen stod där. Söthästen, hoppas han är kvar till nästa sommar. Knäppte lite bilder på dom och sedan kollade vi på hopptävlingen igen. Sedan när Sofia var klar så var vi med henne och hennes kompis Ida. Gjorde lite allt möjligt sedan for dom hem till Kramfors. Vi blev kvar där ett tag till, såg till klass 3 som var 110cm hoppning, sedan for vi hem åt och sedan vidare till ridskolan. Alva red lille Mulle och jag gick med ut en sväng i skogen, sedan kom pappa och hämtade mig. Och nu är man hemma och ska försöka plugga lite.


Pinnen, den lilla ponnyn som kan allt! :)♥

Kommentarer
Postat av: jenniefer

tack :D

2011-09-25 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0