My day!


Skola idag då, först tyska sedan kemi och kunch och en kort mentorsamling. Efter det blev det stallet och ha teori. longerade Lotus och det gick rätt bra faktiskt. Sedan hjälpte jag till på lekis så det blev en sväng i skogen och sedan några varv i trav i paddocken då det var riktigt fint väder. Sedan så smörjde jag lite grejjor till tävlingen imorgon och blev inge borstning på Donald då han står i karantän och de hade låst dörren. Men hoppas han verkligen är superduper bra imorgon, vill verkligen inte att det ska gå som i onsdags, haha men pratade lite med ridläraren som jag har och hon trodde det skulle gå bra, han var bara på något knashumör.
Så imorgon hoppar vi L:d (70cm) och hoppas på det bästa och jag är nöjd om vi nollar i grundomgången. Aja ska försöka gå och lägga mig snart då jag känner mig trött! :)
Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0