Hopptävling på Färsta!!

Vaknade vid 7 och sedan la jag mig igen vaknade åter igen kl 10 över 8 och klädde på mig och pappa skjutsja oss till Färsta lite innan kl 9 och vi kollade på Timrå ryttarna och det gick ju ganska bra för dem, såg inte alla för vi åkte med Tim & Sara och dem skulle hem tidigt för att Tim hade haft feber och vi åkte efter vi sett på Annie och träffade även Maggan där och hon tyckte att det var jätte roligt att få träffa oss.
Men iallafall så skyndade vi oss för att vi skulle vara på stallet halv 2 men som att det blev lite sent på färsta så fick vi ju skynda oss så jag slängde i mig en korv hemma och packade väskan.
Åkte sedan till stallet där det var * Hästens dag! * och gick med Alfons, Farao och Columbus.
Sedan så fick vi en korv och satt och fika lite med u-sek,hjälpte även jouren att ta in nån häst och sedan gick jag,Madicken,Felle och Jenniefer och städa u-sek skåpet och det blev ju väldigt bra sedan så Städade jag Madicken och Felicia hela ***** mysrummet!!
Det tog ju sin tid ju och sedan efter några timmar så åkte vi äntligen hem!!
kommer lite bilder på Tim,Annie och Carro bla.



De var 3 bilder på Tim & Oak Park Lady. (tack för skjutsen)


Det var 2 bilder på Caroline & Näsuddens Cola Light! (Grattis till vinsten)


Annie & Ammie!

Elisea & Moflos Favorit!

Anna & Fighter! (Grattis till vinsten)

Linnéa & Munsboro Will!
(Grattis till placering)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0