Hemma från tävlingen...

Vaknade klockan 7 idag och satt mig vid datan och sedan gjorde jag vi oss iordning för tävlingen och åkte till stallet ungefär 5 i halv 8 och var där kl 20 i 8 och då bytte vi om till ridkläder och byggde banan och sdan gick vi den 2 ggr, borstade Donald litegrann med madicken för att Cassandra skulle hoppa elf i 60cm, alltså före mig så jag slapp göra iordning han. ;)
Hon mockade även hela boxen så jag måste bara säga tack åter igen och sedan har man varit med Jenniefer och Alva efter tävlingen.

Hoppade 70cm med han och han var väldigt trött men vi blev felfri och han var asa duktig tycker jag men vi måste träna konditionen lite mer och sedan berättar väl madicken hur det gick för hon.
Någon som knäppte några bilder? :D
(fick den gröna idag och den gula är från Näset)
längtar tillbaks!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0