Hejdå

Ja, slänger in nu ett inlägg innan jag lägger mig!
Idag var det ju skola sedan stallet, mycket som hände där så ska ta det lite kortfattat! :)
Kom dit jag och Fello och började fixa till övernattningen, sedan kollade vi då det var några som provred Zarina, och nu är hon inte längre ridskolehäst utan privatis, vilket är bra för henne! Sedan gjorde vi tacos vi u-sek till övernattningen och så, åt lekte med barnen och busade en massa. Sedan frågeslinga och aktiviter som dom tyckte var kul. Sedan blev det ju också läskiga gula gången, haha skit kul. Sedan blev klockan halv tolv och jag ocg syrran for hem.
Ringde och pratade med Sara också så imorgon klockan 6.00 ska vi vara hos dom och cirka kvart i 9 så blir det mot kramfors! Kommer bli riktigt skojj, men något trött kommer man att vara, kliva upp 5, jättekul!
Men men godnatt!


Hejdå Zarina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0