Torsdag

Min dag idag var riktigt bra, men ändå inte.
Red först på Respit och det gick skit, gillar henne verkligen inte. Aja emallan åt var hon väl fin men alltså klarar inte av den hästen, ingenting för mig. Det är inte det att jag inte kan rida henne utan jag tycker bara att hon har en äcklig galopp om man nu kan säga så och att hon inte är så som jag vill att en häst ska va. Men hon är otroligt snäll. Aja hade dressyrpass och gjorde lite olika grejjer och försökte undvika galoppen så gott som jag kunde så ah. Sedan hem till Felicia som är min kompis och hon rider också, åt hos henne och sedan vidare till skolan. Hade matte och biologi och sedan fick vi sluta då vi har hemprov på historian som då var våran sista lektion. Åkte till stallet, pluggade och åt nudlar på stallet med Felicia och sedan så kom min kusin och moster då min kusin rider och pratade lite med dom och Sara. Sedan när den lektionen var slut var jag med Tilly en stund, hihi barnvakt åt henne typ. Sedan kom Rebecca så då satt jag med henne en stund sedan hem. Det är typ det som jag har gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0