Städning, och ett litet minne!

Idag är det städdag här hemma, så snart skiner mitt rum!
Näe, men har varit så duktig att jag har putsat fönsterna och torkat ur hyllor och allt, så nu är det bara dammsugning kvar, skönt. 
Vet inte riktigt vad som händer sen, kanske att vi åker till Alice och Alva då Alice frågade om vi hade lust att komma dit och se någon film och så. Sedan måste jag också hinna med att göra lite historia med det går nog bra. Nu ska jag fortsätta och göra klart sedan får vi ju se hur det blir.



En ponny som jag verkligen saknar
Det finaste prinsessan i världen
Någon som nu gör andra barn lika lycklig som jag
VÄRLDENS BÄSTA NELLIE!


(bilder från då jag var ner till Hallsta Ridklibb och hälsade på henne)
Hon var en ridskoleponny på Timrå som jag red i träningsgruppen, och jag gillade henne väldigt mycket.
Då hon var lite svår och tjurig så tyckte ridskolan inte att hon passade så hon blev tillbaka skickad till skåne till en hästhandlare och sedan vidare till hallsta ridklubb.
Hon var iaf en supersnäll b-ponny som tog mitt hjärta, visst saknar jag henne men har lyckas gått vidare och hittat några andra ponnyer som har vunnit mitt hjärta också, men det var något speciellt med denna lilla ponny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0