Min dag

Hemma efter denna långa dag.
Tog moppen till stallet, förmodligen sista gången nu! Sedan vet jag inte om min moppe kommer vara min längre :´/ Hua, efter dessa år vad hemskt att bli av med den, men iaf åkte till stallet och var med syrran, Alicie, Alva och Elisia. Haha kul hade vi iaf, sedan vid fyra åkte jag hem och sedan till simhallen för att ha simkurs. Gick rätt bra, fast känner mig tung i huvudet och känner på mig att det blir min tur att vara sjuk nu då Matilda och pappa vart sjuka. Aja, men ska försöka hålla mig frisk, sedan kan jag bli sjuk när skolan börjar, haha.

Men nu blir det att  ta hand om alla hästar på alla möjliga hästsidor man har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0