STALLET!!

Hemma från stallet och hade teori och gick igenom lite av TR när man ska tävla och sånt och det är väl tur att man har grönt kort redan för man har ju hört att det blivit svårare att klara av men iallafall så spelade vi banka bäver där också och jag vann ju och ägde ut alla, fick kortleken tillslut, hahaha :P
Men nu tänkte jag att jag kanske ska plugga och jag säger ofta det men blir aldrig av
men om inte internet funkar bättre nu så tänker jag plugga...

Glöm inte tävlingen, snälla!


Elf vilar ju fortfarande och har varit tråkigt att inte fått rida honom på flera veckor
 för jag ska ju trots allt tävla han i KM och det känns icke bra allstå! :(

Vad vore jag utan dig!?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0