Träning!!

Då har man nyss kommit från duschen, har ju haft fotbollsträning 18:30-20:00 och det gick ju väldigt bra vi var ju 8 stycken och det var första träningen sen cupen och vi körde lite 3 mot 2, skott-övningar, smålagspel och (tennis fast fotboll) mitt lag vann ju såklart på tennisen!! :D

Har ju även varit på stallet idag som vanligt medan Madicken har jobbat och sen har man ju hjälpt barnen på lägret att göra iordning hästarna, vi spelade ju även kort jag och Alva och sedan litegrann med Emelie och Moa tro jag dem heter men sen har man inte gjort så mycket mer utan cyklat till Alice och Alva´s mormor och morfar, vi cyklade 3 på en cykel och det gick ju snabbt!?!
Sedan cyklade jag och Alice tillbaka till stallet och Alva åkte bil. (latmasken)
Närå skojja baraxD

Imorrn blire stallet igen, hare bra!! ;)


Kommentarer
Postat av: Alva

Cycklade Faktiskt !

2011-08-10 @ 21:56:48
Postat av: Moa

du kom väl ihåg mitt namn?! :O

och ja, det är rätt ;)

2011-08-10 @ 23:06:23
URL: http://moawiikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0