Muntlig redovisning på svenskan✔️

Att kliva upp idag var inte det lättaste, låg och snooza i typ en timma men klev upp vid kvart i 9. Åkte till skolan för en lektion, svenska där vi hade muntlig redovisning och serier samt filmer. Med tanke på att jag har pratat om the following nu på svenskan så kan jag till helgen dela med mig av lite åsikter och presentera denna serie. Så får vi se hur det blir efteråt. Nu ligger man hemma sen ett tag tillbaka och slappar lite. Tror jag ska spela lite Sims bara för att jag förtjänar lite paus ifrån allt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt me sovmorron :)

Svar: Ja speciellt efter att ha stigit upp strax efter 6 i helgen, sovmorgonen var välbehövd😄
None None

2016-02-16 @ 01:35:52
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0