Blev lite arg och irriterad imorse...

Det är måndag och det betyder skola för min dag. Mina måndagar brukar vara väldigt sköna, brukar ha en lektion och sen är man klar för dagen. Det är en mjukstart på veckan typ och det är ofta mycket prat och lite jobb om jag ska vara helt ärlig. Idag skulle ha blivit en lite roligare måndag då vi hade gjort en kahoot som klassen skulle få köra men när jag kommer dit är det dött där. Får veta att lektionen är inställd och det var min enda lektion lixom, då har jag åkt enda till skolan helt i onödan. Ni kan väl förstå ilskan ändå, visst att det är skönt att inte behöva gå på lektion men har jag ändå klivit upp och tagit mig på skolan så får det banne mig vara lektion också. Så otroligt arg men som att man ändå var på skolan var det lika bra och ta reda på ifall vi skulle ha vårt matteprov imorgon även fast han var borta på våra tre sista lektionerna veckan innan. Självklart ska vi ha prov ändå, en lektion kan jag tycka att han borde ha gett oss för han har ju inte kunnat varit här och hjälpa en och det finns inte många fler än han att fråga utan alla de andra fattar ju nada om det vi håller på med. En lektion tycker jag vi skulle fått men icke sa nicke och prov imorgon som jag inte är så taggad på om jag säger så. HAar sett lite på andra säsongen av the flash bara för att fördriva tiden. Nu sitter jag och väntar på att syrran ska sluta så att vi kan åka upp till stallet och göra klart där för dagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0