Privatlektionen

Hade privatlektion idag på väärldens finaste ponny, dom gånger då han går så bra svävar man på moln. 
Började inte alls bra, men vilken förändring, en helt ny ponny, åh vad jag älskar han!
När vi började rida så blåste det mycket och det små regnade och så, Donald blev väldigt spänd och tyckte allt var lite konstigt, så han var inte alls rolig i början. Fick jobba väldigt mycket med honom vilket gav goda resultat.
Han blev så mjuk och fin, rund och låg och jobbade på hur bra som helst. Han blev som en helt ny ponny, och det är inte många gånger han slappnar av så blir så underbar. Han är bäst och han ställer verkligen upp, gud vilken ponny alltså. Jag har aldrig känt att jag kan lita på en ponny så som jag litar på han, han gör ingenting gratis men när man väl får han till den bästa av honom då finns det inget som slår han.
Jag älskar dig finaste K-Donald, jag vill aldrig att våran tid ska ta slut!

Mer bilder kommer så småningom! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Är det en D-ponny?, ser ut som det, gullig iallafall! <3

2012-05-19 @ 14:03:58
Postat av: Kattie

Kul med mycket bilder.Synd bara att det blåste lite kallt eller var det bara fotografen som frös?

2012-05-19 @ 23:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0