Så himla roligt!

(null)
(null)
Börja med det roligaste även fast man brukar spara det till sist. Igår fick jag en bild på finaste Maestro och så glad man kan bli över bilder och veta att han mår bra. Jag hoppas att jag någon mer gång kommer att åka och hälsa på dennna häst igen. Det var ett tag sedan vi sågs sist men det är så roligt att man ändå kan veta att han har det bra och ger säkertligen samma glädje där som han gav mig, charmig kille det här.

Ny vecka var det nu och det innebär mer föreläsningar och sista veckan innan duggan. Två föreläsningar idag och typ en heldag på skolan. Hade turen att få låna hem den kursbok som vi inte lyckades få tag i innan, så en tumme upp för det. Vovven här hemma fick sig ett bad då hon ska på lite träning imorgon. Det blir även sista skoldagen för den här veckan så, jag hoppas på att dagen går bra och snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0