Ops

Missade att uppdatera något igår men var bara hemma lite hastigt eller på förmiddagen var jag hemma innan skolan. Så var med vovven på förmiddagen och tränade på att springa lite "fint" om jag säger så. Sen var man på skolan och vi hade någon gästföreläsning med en från Länsförsäkringar som berättade om hur det jobbar med riskmanagement osv. Kände väl att denna föreläsning birde ha varit innan våra inlämningsuppgifter skulle in då det kändes väldigt givande inför den också. Istället fick man ju känna igen det han pratade om och visserligen var det ju nya saker som kom på tal också vilket hade kunnat varit bra till uppgifterna. Jag håller tummarna på att de gick bra ändå. Sen på eftermiddagen blev det Birsta men kom hem tomhänt. Idag var det skola igen, frivilligt seminarium och det gillar vi. Två tappra grupper hade anmält sig men en backade ur.  En grupp bjöd på en kahoot och det är det roliga vi får ha på skolan, haha. Efter skolan blev det faktiskt Birsta idag igen men inget kom med hem idag heller, kollade på lite ringar var väl det ända jag gjorde egentligen. Sen stall och vi hade några krysshinder och markbommar framtagna som vi användes oss utav. Red fram självständigt och K var väldigt stel i början av ridpasset men blev mjukar och mjukare, krut i rumpan hade han också. Han log på hela passet med gasen i och fick tillbaka honom bra när vi red på spåret eller men så fort det kom bommar i bild så var det fullt ös. Nu laddar vi upp inför en arbetsdag imorgon!👊
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0