Trodde aldrig det skulle ta slut...

Började dagen med att ramla när jag var ute med Mitzie, snäll som hon är kom hon och trösta mig direkt. Sen var det skola och det var inte alls efterlängtat kan jag lova. Seminarium som drog över tiden och själv ville jag helst bara springa därifrån innan det ens börjat, haha. Opponeringen gick väl okej, med det sagt så klarade vi oss igenom den. Efter skolan åkte vi till mormor en sväng och sedan har Mitzie fått bada och det tar ju sin tid att föna och borsta henne efteråt. Imorgon är det utställning, Mitzies första utställning så vi håller tummarna på att det är hennes dag. Utöver det var vi på en fin promenad idag så då var vi ju bara tvinga att ta någon bild.
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0